Όσοι παρακολουθούν βίντεο στο YouTube σίγουρα θα έχουν «πέσει» πάνω σε περιπτώσεις που είναι αναγκασμένοι να δουν μια διαφήμιση διάρκειας 30 δευτερολέπτων πριν ξεκινήσει η αναπαραγωγή του περιεχομένου που τους ενδιαφέρει.

Όπως ανακοίνωσε το YouTube, οι διαφημίσεις αυτές θα αποτελέσουν παρελθόν το 2018, μέρος μιας πολιτικής που αφορά μόνο τις διαφημίσεις που ο χρήστης δε μπορεί να παραβλέψει. Έτσι η Google θα εστιάσει περισσότερο σε μορφές διαφήμισης που είναι περισσότερο ελκυστικές όχι μόνο στους διαφημιστές αλλά και στους θεατές χωρίς να δημιουργεί αντιδράσεις.

Η παραπάνω εξέλιξη πάντως δεν αφορά διαφημίσεις που ο χρήστης μπορεί να παραβλέψει πατώντας το κουμπί “Skip Ad” κάθε φορά που αυτές εμφανίζονται πριν την αναπαραγωγή του βίντεο και οι οποίες παραμένουν ως έχουν. Αν και η Google θα καταργήσει τις διαφημίσεις χωρίς παράβλεψη με διάρκεια 30 δευτερόλεπτων, αυτό δεν ισχύει για μικρότερα χρονικές διαφημίσεις των 15 και 20 δευτερόλεπτων οι οποίες θα συνεχίσουν να προωθούνται από την εταιρεία.