Φροντίζοντας το σώμα σου, δεν θα βελτιώσεις μόνο την εξωτερική σου εμφάνιση. Θα νοιώσεις μια γενικότερη ευεξία, κάτι που θα τονώσει και την αυτοπεποίθησή σου, ανεξάρτητα από την ηλικία σου.

Ζεις σε ένα σπίτι που τρεις γυναίκες μένουν μαζί: εσύ, η κόρη σου και η αγαπημένη σου μητέρα. Η κάθε μια έχει τα δικά της ωράρια, τις δικές της υποχρεώσεις, τις δικές της ανάγκες. Συναντιέστε για λίγο το πρωί, λέτε στα γρήγορα τα απαραίτητα για την ημέρα και η κάθε μία παίρνει το δρόμο της. Η κόρη σου για τη σχολή, η μητέρα σου στην αγορά για τα καθημερινά ψώνια και εσύ για μια γεμάτη ημέρα στο γραφείο. Οι διαφορές μεταξύ σας πολλές – τρεις διαφορετικές γενιές γυναικών κάτω από την ίδια στέγη – , οι ρόλοι διαφορετικοί αλλά η αγάπη είναι ο κοινός παρανομαστής που σας δένει σε μια σχέση ζωής.

[justified_image_grid exclude=1941]

Ωστόσο, τελευταία σκέφτεσαι ότι η καθημερινότητα, σας έχει βάλει και τις τρεις σε ένα δρόμο που δεν σου αρέσει. Αποφάσισες λοιπόν να πάρεις μια πρωτοβουλία, η οποία θα σας φέρει πιο κοντά: η ιδέα είναι να αφιερώνετε δυο ώρες, δυο με τρεις φορές την εβδομάδα στην περιποίηση του σώματός σας, κάνοντας γυμναστική στο σπίτι, συζητώντας για το πώς θα μειώσετε το καθημερινό άγχος και πως θα βελτιώσετε τη διατροφή σας. Μοιάζει με ένα καλό σχέδιο και θέλεις να το κάνεις να πετύχει. Εμείς θα σε στηρίξουμε, προτείνοντας μερικές καλές λύσεις για να οργανώσεις ένα πρόγραμμα, που θα σας κάνει να χάσετε όλες βάρος και να βάλετε τα θεμέλια για μια πιο υγιεινή καθημερινότητα.

Εργάζεσαι πολλές ώρες κάθε μέρα και έχεις παραμελήσει τον εαυτό σου…

…γι αυτό δώσε εσύ πρώτη το καλό παράδειγμα. Ξεκίνα από τα βασικά, βελτιώνοντας τη διατροφή σου, το «καύσιμο» σου: Ετοίμασε από την προηγούμενη ημέρα φαγητό και πάρ’ το μαζί σου στη δουλειά. Ακόμη και κάτι σχετικά πρόχειρο, θα σε γλυτώσει από τις έξτρα θερμίδες και τα πολλά λιπαρά ενός γεύματος «απ’έξω».

Πολύ μεγάλη σημασία έχει επίσης να προσπαθείς να τρως κάθε ημέρα πρωινό, παρακινώντας και τα άλλα «κορίτσια» της  οικογένειάς να αφιερώσουν λίγα λεπτά στο σημαντικότερο ίσως γεύμα της ημέρας.
Θα διαπιστώσεις πολύ σύντομα, ότι δεν θα πεινάς όπως παλιότερα, καθώς θα έχεις φάει κάτι πριν φύγεις από το σπίτι. Στην περίπτωση που νομίζεις ότι εσύ ή κάποιο άλλο μέλος της «τριάδας» έχει αρκετά  παραπανίσια κιλά, συμβουλέψου έναν διαιτολόγο και φτιάξτε μαζί ένα πρόγραμμα σύμφωνα με τις ανάγκες σας.
Θα σε βοηθήσει άλλωστε να ξεκινήσεις δίαιτα μαζί τους, καθώς θα προσπαθείτε να αποτρέπει η μία την άλλη από τις… παρασπονδίες!

Για να μείνεις προσηλωμένη στο στόχο σου να χάσεις βάρος, καλό είναι να ορίσεις μια συγκεκριμένη ημέρα μέσα στην εβδομάδα, στην οποία θα ζυγίζεστε σε μία οικιακή ζυγαριάΑυτή η κίνηση θα σας βοηθήσει να γίνετε πιο πειθαρχημένες αλλά θα βελτιώσει και τη ψυχολογία σας, αφού δείτε το νούμερο στη ζυγαριά να μειώνεται και οι κόποι σας να ανταμείβονται.

Χρήσιμες πληροφορίες!| Αποτοξίνωση μετά την πολυφαγία των τελευταίων εορτών;

Οι περισσότεροι από εμάς το παρακάναμε με το φαγητό κατά την πρόσφατη εορταστική περίοδο. Είναι ώρα για αποτοξίνωση και σωστή διατροφή: μια ωραία ιδέα για να ξεκινήσεις την αποφόρτιση του σώματός σου από τις τοξίνες, είναι να φτιάξεις ένα χυμό από φρούτα και φρέσκα λαχανικά. Αυτό θα είναι το ενδιάμεσο «σνακ» σου ανάμεσα μεσημεριανό και το βραδινό γεύμα.

Υλικά:
150 – 200 γραμμάρια γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά
1 μπανάνα
Φρέσκο ανανά
1/2 κόκκινο μήλο
50 γραμμάρια λάχανο
Πολύ λίγο φρέσκο τζίντζερ
1 – 2 φύλλα δυόσμου

Εκτέλεση:
Βάλε όλα μαζί τα υλικά σε ένα multi και χτύπησέ τα μέχρι να γίνουν μία ομοιόμορφη μάζα. Αν σου φαίνεται πολύ πηχτό, μπορείς να προσθέσεις λίγο νερό ή πάγο.

Σίγουρα η δίαιτα και η καλύτερη διατροφή θα βοηθήσουν στο χάσιμο βάρους αλλά χρειάζεται να κάνεις κάτι παραπάνω για τη χαλάρωση του σώματός σου. Και επειδή δεν… συμπαθείς ιδιαίτερα το γυμναστήριο αλλά και ο ελεύθερος χρόνος σου είναι περιορισμένος, μπορείς να προμηθευτείς μια από τις συσκευές σύσφιξης σώματος που κυκλοφορούν στην αγορά. Με το μασάζ που θα κάνουν στο κορμί σου, θα βελτιώσουν σταδιακά την κυκλοφορία του αίματος σε γλουτούς και μηρούς, ενεργοποιώντας τον μεταβολισμό σου. Θα δεις το δέρμα να γίνεται σιγά – σιγά πιο σφριγηλό και πιο απαλό σε αίσθηση.

Έρχεται το καλοκαιράκι, και η … έξοδος στις παραλίες θα είναι δύσκολη!

Η σκέψη αυτή είναι σίγουρα στο μυαλό όλων των γυναικών, μικρών και μεγαλύτερων σε ηλικία! Ίσως μάλιστα ήδη να σχεδιάζετε τις διακοπές σας από τώρα. Γι αυτό, σίγουρα θα θέλετε να περιποιηθείτε το σώμα σας η κάθε μία, ώστε να νοιώσετε καλύτερα βγαίνοντας στην παραλία. Ωστόσο, τα «σφιχτά» οικονομικά του σπιτιού δεν σας επιτρέπουν να πάτε σε κάποιο γυμναστήριο. Σκέφτηκες έτσι να οργανώσεις μερικά μισάωρα σετ με ασκήσεις, που μπορούν να γίνουν στο σπίτι. Ας δούμε ένα παράδειγμα μιας απλής προπόνησης για αρχάριους:

Χρήσιμες πληροφορίες!| Γυμναστική για όλους, οπουδήποτε!

Ένα μικρό πρόγραμμα γυμναστικής θα συμβάλλει σημαντικά στην προσπάθεια σου/σας να χάσετε βάρος. Μπορείτε να κάνετε τρεις από τις ασκήσεις αυτές κάθε φορά, εναλλάσσοντάς κάθεμια για να μην βαρεθείτε:

Σκοινάκι: μια πολύ απλή άσκηση για αερόβια εκγύμναση. Βοηθάει ιδιαίτερα στο κάψιμο των θερμίδων ενώ παράλληλα ενδυναμώνει σημαντικά τα πόδια. Η μεγαλύτερη σε ηλικία της ομάδας, μπορεί να κάνει εναλλακτικά στατικό τροχάδην.

Βαθιά Καθίσματα: εξαιρετική άσκηση για τους γλουτούς αλλά και για όλο το σώμα. Κρατήστε σταθερά ίσια την πλάτη και κατεβάστε το σώμα στο ύψος των γονάτων.  Κάντε 3 σετ των 8 επαναλήψεων και θα δείτε άμεσα αλλαγή στην περιοχή των γλουτών.

Κοιλιακοί: Υπάρχουν άπειρες ασκήσεις για την άσκηση της κοιλιάς. Ξεκινήστε πολύ απλά και δώστε έμφαση στη συχνή εκγύμνασή τους και όχι στο να κάνετε πολλά σετ κάθε ημέρα: Ξαπλώστε ανάσκελα με λυγισμένα τα γόνατα και στηριχτείτε στους αγκώνες, με τα πόδια πολύ ελαφρώς λυγισμένα.
Σηκώστε τα πόδια λίγο ψηλότερα από το έδαφος και κρατήστε τα εκεί για 5 δευτερόλεπτα. Αυτή είναι μία επανάληψη. Δοκιμάστε να κάνετε 12 σε τρία διαδοχικά σετ.

Kάντε «μισά» push up: για να ενεργοποιήσετε το κομμάτι του επάνω κορμού, καθίστε γονατιστές στο πάτωμα και με το στήθος παράλληλα στο πάτωμα, ανοίξτε τα χέρια στο ύψος των ώμων. Κατεβάστε αργά το στήθος προς το πάτωμα, μέχρι να ακουμπήσει σχεδόν το πρόσωπο κάτω. Ανεβαίνοντας, δώστε ώθηση με τα χέρια, μέχρι να βρεθείτε στην αρχική θέση. Κάν’τε 3 σετ των 5-8 επαναλήψεων και αν νοιώθετε αρκετά δυνατές, δοκιμάστε να κάνετε «κανονικά» push ups.

Μετά την προπόνηση, μπορείς να ετοιμάσεις για όλες, ένα τονωτικό χυμό μόνο με φρούτα ή και με την προσθήκη λαχανικών.

Για να μη χάνεις χρόνο, επέλεξε ένα αποχυμωτή από αυτούς που δεν χρειάζεται καν να ξεφλουδίσεις  τα είδη που θα χρησιμοποιήσεις (για παράδειγμα ο Juicepresso CJP 01 της Coway). Θα προσφέρεις έτσι στον οργανισμό σου τις βιταμίνες από τα φρούτα, που συστηματικά αποφεύγεις (άθελα σου) στο σπίτι. Αν προχωρήσεις σε αυτή τη διαδικασία, ίσως μπεις καλύτερα στη λογική να γεμίζεις περισσότερο το ψυγείο σου με φρούτα αλλά και λαχανικά, τα οποία αντί να …σαπίζουν σε ένα συρτάρι, θα καταναλώνονται φρέσκα μετά από κάθε προπόνηση.

Η περιποίηση στις γυναίκες δεν σταματά ποτέ, ανεξάρτητα από την ηλικία τους.

Το πέρασμα του χρόνου δεν είναι εύκολο για κανέναν, πόσο μάλλον αν είσαι γυναίκα. Γι αυτό είναι μια σωστή κίνηση να θέλεις να σταθείς κοντά στον άνθρωπο που σε έφερε στον κόσμο και να του δείξεις ότι η φροντίδα της υγείας και του σώματός του, θα τη βοηθήσουν να νοιώσει καλύτερα και ψυχολογικά. Προέτρεψε την να συμμετάσχει σε όλες τις δραστηριότητες που έχεις ετοιμάσει, ακόμη και αυτήν της γυμναστικής.  Η παρουσία σου κοντά της σε συνδυασμό με τις δραστηριότητες που τις προτείνεις, ίσως σας φέρει ακόμη πιο κοντά.

Η φροντίδα του γυναικείου σώματος είναι μια «ιεροτελεστία», η οποία μπορεί να γίνεται πλέον άνετα και στο σπίτι. Μη διστάζεις να μοιραστείς αυτές τις στιγμές με άλλες γυναίκες της οικογένειάς σου ή τις στενές σου φίλες, καθώς είναι μια εμπειρία που σίγουρα θα «φρεσκάρει» τη διάθεσή σου μετά από μία δύσκολη εβδομάδα στη δουλειά.