Οι εξελίξεις θέλουν το Twitter να απαγορεύει τις πολιτικές διαφημίσεις από την ερχόμενη εβδομάδα ενώ κοινοποίησε νέες οδηγίες για οργανισμούς που θέλουν να τρέξουν διαφημιστικές καμπάνιες σχετικά με πολιτικά θέματα όπως η κλιματική αλλαγή και η άμβλωση.

Ξεκινώντας στις 22 Νοεμβρίου, θα υπάρχουν δύο νέες οδηγίες σχετικά με τις διαφημίσεις.  Μία για το επιτρεπτό πολιτικό περιεχόμενο αλλά και μία για τις διαφημίσεις που αφορούν θέματα πολιτικής αντιπαράθεσης.  Το Twitter θα απαγορεύσει πολιτικές διαφημίσεις οι οποίες αναφέρουν υποψηφίους, πολιτικά κόμματα, κυβερνητικούς αξιωματούχους, νομοθεσίες, κανονισμούς, δημοψηφίσματα αλλά και μέτρα ψηφοφορίας. Στην ουσία, κανένας πλέον υποψήφιος δεν θα μπορεί να τρέξει πολιτικού περιεχομένου καμπάνιες.

Σύμφωνα με τον CEO του Twitter, Jack Dorsey, η απαγόρευση δεν σχετίζεται με την απαγόρευση της ελευθερίας του λόγου. Αντιθέτως, θέλουν να τονίσουν πως υπάρχει τεράστια διαφορά μεταξύ των διαφημίσεων που θέλουν να κερδίσουν αναγνώριση από αυτές που απλά πληρώνουν υπέρογκα ποσά για να εμφανιστούν σε όσο το δυνατόν περισσότερους.

Επίσης σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς θέματα όπως η κλιματική αλλαγή, οι αμβλώσεις ή τα δικαιώματα των ζώων, δεν θα απαγορευτούν τελείως αλλά θα περιοριστούν. Όσοι θέλουν πλέον να τρέξουν καμπάνιες όπως τις παραπάνω, δεν θα μπορούν να στοχεύσουν χρήστες με βάση τα δημογραφικά τους στοιχεία, όπως η ηλικία, η φυλή ή συγκεκριμένη τοποθεσία. Αν και η στόχευση σε μία πόλη ή χώρα θα συνεχίσει να υφίσταται.

Επίσης διαφημίσεις οι οποίες βασίζονται σε λέξεις κλειδιά όπως «Φιλελεύθεροι» ή «Συντηρητικοί» θα απαγορευτούν επίσης. Ο αντιπρόεδρος του Twitter Del Harvey δήλωσε πως η λίστα με τις απαγορευμένες λέξεις θα είναι προσβάσιμη σε όλους και θα κυκλοφορήσει την επόμενη εβδομάδα, ενώ σε αυτή θα προστίθενται συνεχώς νέες λέξεις.

Αυτή η απαγόρευση θα έχει αντίκτυπο και σε μικρότερες ομάδες οι οποίες χρησιμοποιούν διαφημίσεις για να έρθουν σε επαφή με άλλους ενδιαφερόμενους χρήστες. Για παράδειγμα, οργανώσεις γυναικών οι οποίες υποστηρίζουν το φεμινισμό, θα μπορούν να τρέξουν καμπάνιες σχετικά με τους λόγους που πρέπει κάποιος να υποστηρίξει τον φεμινισμό, αλλά δεν θα μπορούν να δημοσιοποιήσουν διαφημίσεις οι οποίες απαιτούν πολιτική αντιμετώπιση ή υποστηρίζουν συγκεκριμένο πολιτικό υποψήφιο.

Σύμφωνα με το Twitter, τα πολιτικά μηνύματα πρέπει να κερδίσουν τους χρήστες επειδή οι ίδιοι ενδιαφέρονται πραγματικά, διότι οι πολιτικές διαφημίσεις στο Internet είναι μία εντελώς νέα πρόκληση που έχει σοβαρό αντίκτυπο στα πολιτικά αποτελέσματα.