Οι διαφημίσεις αποτελούν ίσως τον δημοφιλέστερο τρόπο για μια εταιρεία προκειμένου να κάνει γνωστό στο κοινό τα πλεονεκτήματα του προιόντος ή της υπηρεσίας που διαθέτουν προς αγορά, κάτι που γνωρίζουν πολύ καλά και οι εταιρείες τεχνολογίας. Αυτή τη φορά η Microsoft στοχεύει το MacBook Air της Apple για να επιδείξει τα προτερήματα του Surface Laptop.

Άλλωστε στην ιστορία έχουν μείνει καμπάνιες όπως αυτή της Apple με τίτλο “I’m a Mac I’m a PC”, ενώ και η Microsoft από την πλευρά της έχει κυκλοφορήσει αρκετές διαφημίσεις που έχουν σαφή στόχο τον ανταγωνισμό.

Διάβασε επίσης: Η LG παρουσιάζει νέες οθόνες UltraFine με ανάλυση έως 5Κ.

Μία από αυτές κυκλοφόρησαν αυτή την εβδομάδα και μπορεί να χαρακτηριστεί τουλάχιστον ως “ασυνήθιστη” αφού η Microsoft έψαξε και βρήκε έναν Αυστραλό με όνομα Mackenzie Book, ο οποίος και πρωταγωνιστεί στη διαφήμιση ως “Mac” Book.

Στη διαφήμιση ο “Mac” Book αναφέρει πόσο καλύτερο είναι το Surface Laptop 2 από το MacBook Air της Apple στον τομέα της αυτονομίας, της ταχύτητας αλλά και της παρουσίας οθόνης αφής αν και ποτέ τα MacBook δεν διέθεταν κάτι τέτοιο.

Ίσως σε ενδιαφέρει: Η Sony κυκλοφορεί κλιματιστικό που μπορείς να φορέσεις μαζί με το πουκάμισό σου.

Το διαφημιστικό κλείνει με το σύνθημα ότι “ο “Mac” Book σας προτείνει να προτιμησετε ένα Surface Laptop 2″ αν φυσικά ψάχνετε ένα νέο υπολογιστή.