Το παιχνίδι εντυπωσιάζει κυρίως με τα πλούσια και λεπτομερή γραφικά και την ατμοσφαιρική σκηνοθεσία.

Πριν από 15 χρόνια το παιχνίδι Thief της αμερικανικής εταιρείας ανάπτυξης λογισμικού Looking Glass έφερε επανάσταση στο είδος των first-person shooter. Στο ρόλο του επιδέξιου ληστή Garrett, ο παίκτης αναζητά λάφυρα σε ένα μεσαιωνικό σενάριο. Αλλά αντί για ανοιχτές συγκρούσεις, επιδίδεται σε ύπουλες επιθέσεις και δολοφονίες. Το Thief επηρέασε επιτυχημένους τίτλους, όπως οι Splinter Cell, Hitman, Bioshock και Dishonored και στις αρχές του 2014 θα αποδείξει για μια ακόμη φορά την υπεροχή του.

Η επιτυχία των περιπετειών σε οπτική πρώτου προσώπου όπως το Bioshock και το πιο πρόσφατο Dishonored φαίνεται να οδήγησε τη Square Enix στην αναβίωση της θρυλικής σειράς. Μετά το τρίτο μέρος του έπους Thief, το Deadly Shadows, πέρασε πολύς καιρός μέχρι να ακούσουμε και πάλι το όνομα του ήρωα της σειράς, του επιδέξιου ληστή Garrett. Μόλις φέτος τον Μάρτιο ανακοίνωσε η εκδότρια εταιρεία την επανακυκλοφορία του Thief, το οποίο βρίσκεται αυτή τη στιγμή στα χέρια των ειδικών του στούντιο Eidos Montreal.

Οι προγραμματιστές παρουσίασαν τις πρώτες σκηνές του παιχνιδιού, το οποίο θα διατεθεί στην αγορά στα τέλη Φεβρουαρίου για υπολογιστές, PS3, PS4, Xbox 360 και Xbox One. Ο Garrett ξεγλιστρά μέσα από τους σκοτεινούς δρόμους μιας περίτεχνης, βικτοριανής πόλης και εισβάλει στην ιδιοκτησία ενός βαρόνου προκειμένου να κλέψει έναν πολύτιμο λίθο μεγάλης αξίας. Το παιχνίδι εντυπωσιάζει κυρίως με τα πλούσια και λεπτομερή γραφικά και την ατμοσφαιρική σκηνοθεσία.