Την περσινή χρονιά, η Google είχε ενσωματώσει μια σειρά από εργαλεία στον Chrome browser τα οποία σκοπό είχαν να αποκλείουν τις κακόβουλες και επιθετικές διαφημίσεις από ιστοσελίδες, προκειμένου η πλοήγηση του χρήστη να γίνεται χωρίς προβλήματα. Η κίνηση αυτή αν και αντιμετωπίστηκε θετικά, εντούτοις δεν είχε την κατάλληλη αποτελεσματικότητα, κάτι που θέλει να διορθώσει η εταιρεία με τον Chrome 71 που αναμένεται να κυκλοφορήσει τον επόμενο μήνα.

Ο νέος Chrome βάζει στο στόχαστρό του τα popups, αλλά και άλλες τακτικές που ακολουθούν πολλοί κάτοχοι ιστοσελίδων προκειμένου να κάνουν τους χρήστες να πατήσουν κάποιο link που συνήθως αποτελεί διαφήμιση. Εκτός από τα Popups, ο Chrome θα μπλοκάρει την εκτέλεση link από μέρη που ο χρήστης δε γνωρίζει ότι είναι clickable καθώς και phising banners.

Παράλληλα η Google θα περνάει στη «μαύρη λίστα» όλες αυτές τις ιστοσελίδες, αποκλείοντας την εμφάνιση διαφημίσεων σ’ αυτές. Οι διαχειριστές τους θα έχουν στη διάθεσή τους 30 ημέρες προκειμένου να κάνουν τις απαραίτητες αλλαγές και να ζητήσουν εξέταση από τη Google εκ νέου.