Η αναπαραγωγή βίντεο που υπάρχουν στο YouTube γίνεται είτε από τον υπολογιστή μας, είτε από τα smartphone και τις τηλεοράσεις μας, με τη δημοφιλή υπηρεσία να έχει παρουσία σχεδόν σε όλες τις πλατφόρμες. Το κοινό σε όλες τις πλατφόρμες είναι οι νέες διαφημίσεις που εμφανίζονται ανά τακτά χρονικά διαστήματα.

Με σημερινή της ανακοίνωση η Google, ανακοίνωσε ότι όσοι στο μέλλον θα έχουν πρόσβαση στην υπηρεσία από την τηλεόρασή τους, θα βλέπουν μόλις συνδεθούν στην κεντρική οθόνη μια τεράστια διαφήμιση (masthead).

Αυτή αναμένεται να αποτελέσει έναν από τους πιο ακριβούς τρόπους διαφήμισης για κάθε ενδιαφερόμενη επιχείρηση, με τη Google να ανακοινώνει διάφορα ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία που φανερώνουν και την τεράστια απήχηση που έχει το YouTube στην έκδοσή του για τις τηλεοράσεις.

Διάβασε επίσης: Η LG παρουσιάζει τη σειρά OLEDE9PLA που έρχεται σε 55 και 65 ίντσες.

Συγκεκριμένα 250 εκατομμύρια ώρες καθημερινά ξοδεύει ο κόσμος προκειμένου να δει τα αγαπημένα της βίντεο στην υπηρεσία ενώ και οι διαφημίσεις που εμφανίζονται, «μένουν στη μνήμη των καταναλωτών» ελάχιστα περισσότερο από αυτές που προβάλλονται από τηλεοπτικά κανάλια συγκριτικά σύμφωνα με την εταιρεία.

Η πρόσβαση στο YouTube μέσω τηλεοράσεων θα γίνεται πλέον μόνο από εφαρμογές, με τη Google να ανακοινώνει το τέλος και του YouTube.com/TV, της ιστοσελίδας που έδινε πρόσβαση στην υπηρεσία με βελτιστοποιημένο περιβάλλον για τηλεοράσεις, φτάνει στο έξυπνο μενού να υπήρχε browser.