Το νέο διαφημιστικό της Google Photos, έχει σαφείς αναφορές στους κατόχους iPhone και πιο συγκεκριμένα, σ’ αυτούς που διαθέτουν το αρχικό μοντέλο των 16GB.

Στη χιουμοριστική διαφήμιση, παρουσιάζονται διάφορες στιγμές πριν τη λήψη μερικών σημαντικών φωτογραφιών και βίντεο, μια διαδικασία που διακόπτεται όμως απότομα εξαιτίας της εμφάνισης μηνύματος από το iPhone που αναφέρει ότι έχει εξαντληθεί ο διαθέσιμος αποθηκευτικός χώρος. Ως αποτέλεσμα η στιγμή χάνεται, κάτι που προκαλεί τη δυσανασχέτηση του κατόχου της συσκευής. Η λύση και ο σκοπός του διαφημιστικού κατά τη Google είναι η υπηρεσία Photos που επιτρέπει την αυτόματη αποθήκευση των φωτογραφιών και των βίντεο σας στην cloud υπηρεσία της Google χωρίς κανένα κόστος, φτάνει η ανάλυση να μη ξεπερνά τα 16MP. Από την άλλη, η Apple προτείνει το iCloud με χρέωση όμως €1 μηνιαίως για αποθήκευση δεδομένων που δε θα ξεπερνάνε τα 50GB. 

Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι το επερχόμενο iPhone που θα παρουσιαστεί τον επόμενο μήνα, θα αποχαιρετήσει για πάντα την αρχική χωρητικότητα των 16GB, προσφέροντας είτε 32 είτε 64GB για το φθηνότερο μοντέλο.