Αν εξαιρέσουμε το First-Person Shooter επιστημονικής φαντασίας Halo, το Gears of War είναι η σημαντικότερη σειρά παιχνιδιών για τις κονσόλες της Microsoft. Μέχρι σήμερα έχουν κυκλοφορήσει τέσσερα μέρη της φουτουριστικής περιπέτειας σε οπτική τρίτου προσώπου και το Gears of War έχει πουλήσει πάνω από 22 εκατομμύρια αντίτυπα, γεγονός που μεταφράζεται σε τζίρο άνω του ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων. Και αυτό, αποκλειστικά για το Xbox 360 (εκτός από το πρώτο μέρος, το οποίο κυκλοφόρησε και για υπολογιστές). Τώρα η Microsoft αγόρασε τα δικαιώματα του τίτλου από τους δημιουργούς του, την Epic Games.

Με την κίνηση αυτή, δηλαδή την απόκτηση του Gears of War από τους βετεράνους του κλάδου, την Epic Games, η Microsoft μπορεί να διαθέτει πλέον ελεύθερα τον δημοφιλή τίτλο. Αναμφίβολα, το πρώτο βήμα θα είναι η ανάπτυξη μιας έκδοσης για το Xbox One. Η Microsoft ανέθεσε την ανάπτυξη του νέου επεισοδίου Gears of War στη Black Tusk Studios από το Βανκούβερ του Καναδά. Η εταιρεία ανήκει στον όμιλο, ιδρύθηκε περίπου πριν ένα χρόνο και, μέχρι στιγμής, δεν έχει κάνει κάποια δημόσια εμφάνιση. Τώρα, η πρώην δημιουργική ομάδα του Gears of War επιστρέφει στο στούντιο – ειδικά ο Rod Fergusson, ο οποίος ήταν υπεύθυνος για την παραγωγή της σειράς στην Epic Games επί έξι χρόνια, με ένα σύντομο διάλειμμα στην 2K Games, και αναλαμβάνει πλέον το ρόλο του υπευθύνου διαχείρισης.

Παρά την παραίτησή της από το Gears of War, η Epic Games εξακολουθεί να παραμένει σημαντικός εταίρος της Microsoft. Σύμφωνα με τον CEO, Tim Sweeney, η εταιρεία θα συνεχίσει να υποστηρίζει σημαντικά το Xbox One, τουλάχιστον μέσω της τεχνολογίας Unreal Engine 4 που θα χρησιμοποιείται στα μελλοντικά παιχνίδια για την κονσόλα της Microsoft.

Στο παρακάτω βίντεο, μπορείτε να δείτε τα πρώτα 30 λεπτά (!!) του Gears of War: Judgement, του 4ου μέρους της σειράς που κυκλοφόρησε το 2013, για το Xbox 360.