Ευτυχώς καταφέραμε και βγήκαμε από το πυρηνικό καταφυγίο εγκαίρως γιατί η ατμόσφαιρα είχε αρχίσει να βαραίνει επικίνδυνα.

Η παρουσίαση βέβαια ήταν πολύ ενδιαφέρουσα και το gameplay που είδαμε εντυπωσιακό και πιστό στις πετυχημένες συνταγές του παρελθόντος. Όλα όμως σε σχέση με τα Fallout 3 και New Vegas είναι ένα σκαλί πιο πάνω. Τα γραφικά αν και κρατούν απολύτως την ίδια αισθητική των 50’s είναι πεντακάθαρα, τα εφέ εντυπωσιακά και οι λεπτομέρειες προσδίδουν στα πάντα ρεαλισμό.

Ο σκύλος που συνοδεύει τον ήρωά μας είναι πιστός σύντροφος και στη μάχη και στην εξερεύνηση του απέραντου κόσμου. Στην πόλη του Lexington που είναι γεμάτη από ghouls ο σκύλος βοηθά τον ήρωα στο να βρει τα απαραίτητα πολύτιμα υλικά για την επιβίωσή του αλλά και τον προειδοποιεί όταν καραδοκεί κίνδυνος.

Η μάχη είναι εντονότατη και πάλι εναντίον λογής λογής εχθρών. Από τα άμυαλα ghouls  μέχρι τα θηριώδη Behemoth που θέλουν μία μικρή… πυρηνική βόμβα για να πέσουν. Το σύστημα VAT δίνει και πάλι το παρόν και ο παίκτης μπορεί να παγώσει το χρόνο και να επιλέξει πιο σημείο του σώματος του εχθρού θα σημαδέψει. Τα ποσοστά επιτυχίας που εμφανίζονται στο παιχνίδι έχουν να κάνουν με τις αντίστοιχες ικανότητες του ήρωα. Και μιας και μιλάμε για ικανότητες, ο Todd Howard μας υπόσχεται μεγάλη παραμετροποίηση, με τις βασικές επτά ικανότητες να έχουν επιπλέον δέκα κατηγορίες από perks η κάθε μία. Ετοιμαστείτε να περάσετε πολύ ώρα μπροστά στην οθόνη του pip boy όπου και όλα αυτά θα οργανώνονται και θα τακτοποιούνται.

Το Fallout 4 θα είναι μάλλον τεράστιο και θα προσφέρει ατελείωτες ώρες εξερεύνησης του συνραπαστικού μεταπυρηνικού του κόσμου. Η ενασχόλησή μας με τα προηγούμενα, όχι μόνο δε μας έχει κουράσει αλλά το αντίθετο, μας έχει ανοίξει ακόμα περισσότερο την όρεξη για ατέλειωτες περιπέτειες.