Η τεχνολογία αλλάζει τα πάντα, και το ίδιο αναμένεται να κάνει και στο μέλλον και μάλιστα με πολύ πιο γοργούς ρυθμούς, όπως φανερώνει παγκόσμια έρευνα της SAS η οποία εστιάζει στην εμπειρία εξυπηρέτησης το έτος 2030.

Σύμφωνα με την έρευνα, η εμπειρία του πελάτη θα είναι σημαντικά διαφορετική απ ‘ότι έχουμε συνηθίσει μέχρι σήμερα, όπως επίσης και η καταναλωτική συμπεριφορά η οποία δεν σταματά να μεταβάλλεται. Το 2030 είναι μια κομβική χρονιά αφού μέχρι τότε το 67% της καταναλωτικής εμπειρίας μεταξύ μιας εταιρείας και των καταναλωτών που χρησιμοποιούν κάποια ηλεκτρονική συσκευή θα γίνεται εξ’ ολοκλήρου από έξυπνες μηχανές σε αντίθεση με ανθρώπους, που υπερισχύουν σήμερα ενώ μέχρι την ίδια χρονιά, το 69% των αποφάσεων γύρω από την καταναλωτική εμπειρία θα λαμβάνονται αποκλειστικά από έξυπνες μηχανές.

Στα πλαίσια της έρευνας, ρωτήθηκαν και αρκετοί καταναλωτές, όπου:

• Το 80% δήλωσε πως αναμένει παραδόσεις κάτ’ οίκον μέσω drone ή άλλου αυτόνομου οχήματος.
• Το 81% απάντησε πως αναμένει αλληλεπίδραση με chatbots.
• Το 78% προσδοκά να χρησιμοποιεί εφαρμογές επαυξημένης, εικονικής ή mixed πραγματικότητας για να βλέπει πως θα φαίνεται κάποιο προϊόν – όπως επίσης και πως θα μοιάζει ένα συγκεκριμένο ρούχο στον αγοραστή ή ένα έπιπλο στο σπίτι.
• Το 56% περιμένει να “επισκέπτεται” άλλες τοποθεσίες ή να ζει την εμπειρία των διακοπών και να παρακολουθεί ψυχαγωγικά events μέσω συσκευών mixed reality μέχρι το 2025.
• 8 στους 10 προσδοκούν τη χρήση έξυπνων βοηθών (όπως το Google Home, Amazon, Alexa κλπ.) για να κάνουν κάποια αγορά ή να παρακολουθούν το έξυπνο σπίτι τους.
• Το 78% δήλωσε πως περιμένει να ελέγχει άλλες συσκευές μέσω wearables.