Βάλθηκαν να μας τρελάνουν τα παλικάρια της From Software. Δεν έχουμε ακόμη συνέλθει από το Bloodborne και τη Scholar of the First Sin έκδοση του Dark Souls 2, και προλάβαμε να πιάσουμε στα χέρια μας και το Dark Souls 3.

Ό,τι και να πεί κανείς γι αυτούς τους ανθρώπους είναι λίγο. Αρκεί να σας πούμε ότι ο παραγωγός του παιχνιδιού παίζοντας μπροστά μας ένα κομμάτι του τίτλου που το έχει χιλιοπαίξει, έχασε τρεις φορές… και δε φαινόταν να το κάνει επίτηδες.

Η κλίμακα του παιχνιδιού έχει εκτοξευθεί στα ύψη με την νέα γενιά κονσολών να επιτρέπουν τεχνικά κάτι τέτοιο, έχουμε καινούργιους εντυπωσιακούς εχθρούς, τρομακτικά Boss με φοβερό σχεδιασμό, πιο γρήγορο gameplay, νέες κινήσεις με τα σπαθιά και τα τόξα αλλά πάντα την ίδια δυσκολία που άλλους τους πεισμώνει κι άλλους τους κάνει να βγάζουν το άχτι τους στα χειριστήρια.

Τα γραφικά και οι φωτισμοί του παιχνιδιού είναι εντυπωσιακά και οι λεπτομέρειες στον πολεμιστή ρεαλιστικές και αληθοφανείς. Τα εφέ των εκρήξεων και της στάχτης είναι καθηλωτικά, και πρέπει όλος ο κόσμος να δει τους δράκους που ρίχνουν στον ήρωα καταρράκτες φωτιάς.

Είναι ευχής έργον το ότι ο σπουδαίος Miyazaki επιστρέφει στο πνευματικό του τέκνο μετά το διάλειμμα του Dark Souls 2 όχι γιατί το τελευταίο δεν είναι καλό, αλλά γιατί  Dark Souls και Miyazaki είναι εγγύηση για το τέλειο αποτέλεσμα. Είμαστε σίγουροι ότι και πάλι θα παραδώσουν ένα αριστούργημα που όλοι θα πρέπει να δοκιμάσουν.