Γνωρίζουμε ότι το Apple Watch έχει συναντήσει σημαντική επιτυχία στην κατηγορία των wearables και των έξυπνων ρολογιών, με τα στοιχεία της Strategy Analytics να έρχεται να το επιβεβαιώσουν.

Συγκεκριμένα το μερίδιο της Apple σε ολόκληρη τη σχετική αγορά για το πρώτο τρίμηνο του 2017 κυμάνθηκε στο 53%, με τη Samsung να περιορίζεται στο 12,8%. Όμως η Νοτιοκορεατική εταιρεία έχει σημειώσει ένα σημαντικό ορόσημο, ξεπερνώντας την εταιρεία Fitbit που μετακινήθηκε στην τρίτη θέση με ποσοστό 12,2%. Όπως αναφέρει η εταιρεία ερευνών Strategy Analytics, η αύξηση του μεριδίου της Samsung οφείλεται στη σχετική επιτυχία του τελευταίου της έξυπνου ρολογιού, του Gear S3.

Σε άλλα στοιχεία της έρευνας, η Apple βρίσκεται εκ νέου στην κορυφή της λίστας με τις περισσότερες αποστολές προϊόντων συνολικά, έχοντας μερίδιο 16% έναντι 15,5% της Xiaomi και 12,3% της Fitbit. Το τελευταίο μοντέλο της Apple, το Watch 2 ακολουθεί αναμενόμενα τις πωλήσεις για την εταιρεία, με τις πρώτες συζητήσεις γύρω από το διάδοχό του να κάνουν ήδη την εμφάνισή τους, μεταφέροντας την παρουσίασή του το προσεχές Φθινόπωρο.