Η μέρα των ερωτευμένων ή αλλιώς Valentine’s Day πλησιάζει. Για την ακρίβεια βρισκόμαστε λίγες ώρες πριν βρεις ακόμη έναν λόγο να πεις στους αγαπημένους σου ότι τους αγαπάς. Να τους κάνεις μία αγκαλιά γεμάτη στοργή & φροντίδα και να αναπολήσετε παρέα όλες τις καλές στιγμές που έχετε περάσει μαζί. Ως είθισται, και για να τους κάνεις μία όμορφη έκπληξη, ένα δώρο θα αναθερμάνει τη σπουδαιότητα αυτής της ημέρας. Τι καλύτερο λοιπόν από το να επιλέξεις για δώρο το τελευταίας γενιάς Apple Watch και να θέσετε νέους στόχους για το 2019.

Το Apple Watch σε προκαλεί για μια καλύτερη και πιο υγιεινή ζωή. H βελτίωση της καθημερινότητάς σου τώρα είναι στις άκρες των δακτύλων σου με τις εφαρμογές που μοιράζεται με το iPhone σου και τις νέες λειτουργίες για να παραμείνεις δραστήριος, υγιής και συνδεδεμένος.

apple watch

30’ είναι αρκετά

Προσπάθησε να είσαι αctive για 30 λεπτά τις περισσότερες ημέρες της εβδομάδας. Τις ημέρες που δεν έχεις πολύ χρόνο, επίλεξε να «σπάσεις» την άσκησή σου σε τρεις συνεδρίες των 10 λεπτών. Μπορείς να επιλέξεις περπάτημα, χορό, γιόγκα, τρέξιμο ή ό,τι άλλο απολαμβάνεις.

Το Apple Watch σε κινητοποιεί με τον Mπλε κύκλο των “Activity Rings” του. Για να κλείσεις τον κύκλο και να ολοκληρώσεις τον στόχο “Stand”, πρέπει να στέκεσαι όρθιος και να κινείσαι για τουλάχιστον 1 λεπτό, κατά τη διάρκεια 12 ωρών εντός της ημέρας. Επίσης, ο Πράσινος κύκλος δραστηριότητας “Exercise” σε ωθεί να ολοκληρώσεις τα 30 λεπτά φυσικής άσκησης που σου προτείνουμε βάσει μελετών.

apple watch

Υιοθέτησε μικρούς, επιτεύξιμους στόχους

Με το Apple Watch καταγράφεις αυτόματα τη καθημερινή σου δραστηριότητα, όπως πόσο συχνά στέκεσαι, πόσο ασκείσαι και τις θερμίδες που καις. Ταυτόχρονα επιλέγεις με τα workouts την εξατομικευμένη σου προπόνηση, που πλέον ανιχνεύεται και αυτόματα. Νέες λειτουργίες για δρομείς όπως ειδοποιήσεις ρυθμού σε βοηθούν στη προετοιμασία σου ενώ ο διαμοιρασμός δραστηριοτήτων με φίλους και οι διαγωνισμοί “head-to-head” σου δίνουν κίνητρο να πετύχεις τους στόχους σου.

apple watch

Βελτίωσε τον ύπνο σου

Η κακή ποιότητα ύπνου μπορεί να υπονομεύσει ακόμη και τα καλύτερα προγράμματα άσκησης και υγείας με ευρείες επιπτώσεις στη διατροφή, τα επίπεδα ενέργειας και τη διάθεσή σου. Βελτίωσε τον ύπνο σου, ώστε να θέσεις τα σωστά θεμέλια για την επίτευξη των υπόλοιπων στόχων σου.

Υπάρχουν πολλές εφαρμογές παρακολούθησης ύπνου και στο Apple Watch, όπως το Sleep Cycle alarm clock, Sleepiest-Sleep Well & Relax κ.α.. Αυτά τα apps παρακολουθούν το μοντέλο του ύπνου σου, αποκαλύπτουν τις τάσεις του και σε βοηθούν να προσδιορίσεις τις αλλαγές του τρόπου ζωής σου που μπορούν να σε βοηθήσουν να αποκτήσεις καλύτερο ύπνο.

apple watch

Καταπολέμησε το άγχος σου

Βρίσκοντας μια στιγμή για να πάρεις μερικές βαθιές ανάσες είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ανακουφιστείς από το στρες και να βελτιώσεις τη συνολική σου υγεία. Η εφαρμογή Breathe στο Apple Watch σε βοηθάει να διαχειριστείς την καθημερινή πίεση και να παραμείνεις συγκεντρωμένος.

apple watch

Η σημασία της ισορροπημένης διατροφής

Βάλε στη ζωή σου μια ισορροπημένη διατροφή χαμηλών λιπαρών με πολλά φρούτα, λαχανικά και δημητριακά ολικής αλέσεως. Επίλεξε μια διατροφή χαμηλή σε κορεσμένα λιπαρά και μέτρια σε ζάχαρη, αλάτι και συνολικό λίπος. Τρόφιμα όπως αβοκάντο, ελιές και αυγά αποτελούν πηγές υγιούς λίπους. Βοηθούν στην παραγωγή ορμονών που βοηθούν στην αντιμετώπιση του άγχους.

Ο κύκλος «Move» στο Apple Watch σού δείχνει πόσες θερμίδες άσκησης καις κάθε στιγμή. Κατάκτησε τον στόχο ημερήσιας κίνησης, καίγοντας θερμίδες άσκησης κάθε μέρα. Οι θερμίδες άσκησης, αντίθετα με τις θερμίδες ξεκούρασης, είναι οι θερμίδες που καις ενώ στέκεσαι ή κινείσαι.