Αν και αμφιλεγόμενη, η πορεία του Apple Watch στην αγορά θεωρείται επιτυχημένη, με τα τελευταία στοιχεία να το επιβεβαιώνουν.

Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Strategy Analytics, η Apple διέθεσε στην αγορά 3,5 εκατομμύρια Apple Watch μέσα στο στο πρώτο μόνο τρίμηνο του έτους, ένας αριθμός σημαντικά υψηλότερος από αυτόν των 2,2 εκατομμυρίων τεμαχίων που διέθεσε η εταιρεία το ίδιο διάστημα πριν ένα χρόνο. Πλέον με αυτά τα δεδομένα, η Apple κατέχει μερίδιο 16% στην αγορά των wearables, εκθρονίζοντας μάλιστα την Fitbit με την πολύ μεγάλη παρουσία στο χώρο.

Διάβασε επίσης: Νέο παγκόσμιο ρεκόρ retweet στο Twitter από έναν… άγνωστο

Συγκεκριμένα η Fitbit για το ίδιο διάστημα, πούλησε 2,9 εκατομμύρια συσκευές, παρουσιάζοντας σημαντική μείωση 36% με βάση τις περσινές επιδόσεις όταν και είχε διαθέσει στην αγορά 4,5 εκατομμύρια wearables. Με την ανακοίνωση των τελευταίων οικονομικών αποτελεσμάτων, ο CEO της Apple, Tim Cook, επιβεβαίωσε ότι οι πωλήσεις του Apple Watch έχουν σχεδόν διπλασιαστεί από πέρσι, χωρίς να μπαίνει όμως σε λεπτομέρειες.

Όπως όμως πιστεύει η Strategy Analytics, η νέα γενιά, το Apple Watch Series 2, σημειώνει πολύ καλές πωλήσεις παγκοσμίως «εξαιτίας του όμορφου σχεδιασμού, του επιθετικού marketing αλλά και της πολύ καλής παρουσίας στην λιανική πώληση».