Όχι ένα αλλά τέσσερα νέα διαφημιστικά κυκλοφόρησε η Apple αυτή την εβδομάδα ενόψη της κυκλοφορίας του HomePod, του νέου προιόντος της εταιρείας μετά το Apple Watch.

Κοινό θέμα και στα τέσσερα διαφημιστικά είναι η μουσική και οι δυνατότητες του HomePod ως ηχείου, με την εταιρεία όπως φαίνεται να έχει κάνει καλή δουλειά σ’ αυτό τον τομέα αφού και οι πρώτες δοκιμές που έχουν δημοσιευθεί στο εξωτερικό, κάνουν λόγο για πολύ καλη ποιότητα ήχου η οποία μπορεί να συγκριθεί με πολύ πιο ακριβά ηχεία.

Το HomePod όπως γνωρίζουμε είναι ένα έξυπνο ηχείο αφού ενσωματώνει τη ψηφιακή βοηθό της Apple, τη Siri αν και με όχι πλήρη λειτουργικότητα όπως την έχουμε συνηθίσει στο iPhone και το iPad. Στους τομείς που διακρίνεται είναι στη διασύνδεση με την υπηρεσία Apple Music όπου αν ο κάτοχος είναι συνδρομητής, μπορεί να ακούσει οποιοδήποτε τραγούδι επιθυμεί μέσα από μια συλλογή 40 εκατομμυρίων κομματιών. Ακόμα μπορεί να ενημερώνει τον χρήστη για τον καιρό, να αναπαράγει τα αγαπημένα του podcasts αλλά και να ελέγχει τις έξυπνες συσκευές που διαθέτει στο σπίτι του φτάνει αυτές να είναι συμβατές με το πρότυπο HomeKit.

Το HomePod θα κάνει την εμφάνισή του στα Apple Store των Ηνωμένων Πολιτειών, του Ηνωμένου Βασιλείου και της Αυστραλίας στις 9 Φεβρουαρίου με τιμή $349. Η επέκταση της διαθεσιμότητάς του σε άλλες χώρες αναμένεται να πραγματοποιηθεί μέχρι το Πάσχα.